facebook
Більше ефективності, менше відходів: нове рішення від інженерів ХЛР для зерновиків

Більше ефективності, менше відходів: нове рішення від інженерів ХЛР для зерновиків

Коли професіоналізм поєднується з ініціативністю, народжуються унікальні рішення! Сервісні інженери «Хімлаборреактиву» не лише забезпечують надійне обслуговування обладнання, яке постачає компанія, а й розробляють власні технічні рішення для оптимізації лабораторних процесів. Однією з таких ініціатив стала розробка системи повернення проб зерна, яка значно полегшує роботу лабораторій при аналізі зернових культур.

Яку проблему вирішує система повернення проб?

При великому навантаженні на лабораторії під час відбору та аналізу зерна накопичується значна кількість дослідженого матеріалу. Це може створювати проблеми, пов’язані з його утилізацією або зворотним використанням. Зазвичай, зерно просто накопичується в лабораторії, іноді до 0,5 т проб за добу. Проблему нагромадження такої кількості зернової маси кожна лабораторія вирішує по-своєму. Тож фахівці сервісної служби ХЛР розробили універсальне рішення, що підійде будь-якій лабораторії і працюватиме незалежно від способу забору проб.

Переваги використання системи повернення проб: 

  • Економія ресурсів – зменшення втрат зерна після аналізу
  • Автоматизація процесу – мінімізація ручної роботи
  • Підвищення ефективності лабораторії – оптимізація робочого простору та часу
  • Екологічність – скорочення відходів та відповідальне використання сировини

Від ідеї до вдалого втілення

Сервісні інженери ХЛР – це фахівці, які працюють як безпосередньо з клієнтом, так і з обладнанням. Тож не дивно, що саме вони добре розуміють труднощі, що виникають в роботі наших партнерів.

«Усе починається з того, що ви набуваєте експертизи в якійсь галузі. Коли ви тільки починаєте працювати – усе перед очима. Зокрема і проблеми, з якими стикаються клієнти. Згодом виявляється, що у багатьох із них існує одна і та ж проблема. І ми, як фахівці, прагнемо її вирішити», – розповідає Микола Салодуха, лідер групи сервісної служби ХЛР та автор ідеї модернізації системи повернення проб.

«Це не зовсім нова розробка – ми вдосконалили уже існуюче рішення, зібрали необхідні вузли, пропрацювали і протестували купу технічних нюансів. І попередньо домовившись з клієнтом, поїхали зі ще недоопрацьованою системою, щоб перевірити її справність і ефективність. Щойно клієнт побачив як це працює – він одразу захотів придбати це рішення. По-суті це були окремі вузли. Але навіть у такому вигляді система запрацювала», – доповнює Микола. 

Попри те, що комплекс обладнання себе чудово зарекомендував і цікавив замовників уже навіть в напівготовому вигляді, інженери ХЛР не зупинилися на досягнутому. Маючи готове технічне рішення, вони продовжили його вдосконалювати і доопрацьовувати.  А це і розробка креслень, і оформлення обладнання у корпуса і навіть доопрацювання зовнішнього вигляду системи, щоб у презентабельному вигляді пропонувати клієнтам.

Сервіс ХЛР – завжди на зв’язку!

Попри те, що ХЛР уже виконав декілька успішних поставок комплексу обладнання для повернення проб, сервісні інженери компанії продовжують вдосконалювати систему, а разом з тим і свої вміння й навики. Маєте запити щодо безперебійної роботи лабораторного обладнання, або оптимізації його роботи? Звертайтеся до команди сервісної служби ХЛР – наші фахівці завжди допоможуть!

Фотогалерея
Оцініть, будь ласка, корисність матеріалу для Вас
0.00%
Корисно 0 Не корисно 0
Поділіться статтею з колегами
Коментарі ()
додати коментар
Вас також може зацікавити