Сервісний контракт – ідеальне рішення для підприємств АПК та харчопрому

Сервісний контракт – ідеальне рішення для підприємств АПК та харчопрому

Агропромисловий комплекс і харчова промисловість традиційно дають значний відсоток у ВВП держави. З огляду на важливість цього сектора для економіки, пріоритетом є стабільна й безперебійна робота обладнання на підприємствах усіх його галузей. Це питання можна вирішити завдяки сервісним контрактам на обслуговування техніки, які вже давно успішно застосовує компанія «Хімлаборреактив».

Запобігти поломкам і простоям

У Сервісній службі ХЛР працюють 13 досвідчених інженерів, чия діяльність тісно пов’язана з функціонуванням високоточних приладів. З досвіду роботи служби, заводські несправності становлять невеликий відсоток дефектів обладнання. Здебільшого причиною несправності стає порушення правил користування, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин, а особливо відсутність профілактичних робіт.

Тому так важливо не лише подбати про суто технічне обслуговування, а забезпечити постійний супровід, методичну підтримку й відповідні гарантії, усунути ризик простоїв. Саме ці послуги ХЛР пропонує клієнтам у своєму Сервісному контракті.

Суть і складники Сервісного контракту

Клієнт підписує комплексний договір, який гарантує виконання пакету сервісних послуг, що допоможуть запобігти поломці техніки, знизити ризики простою виробництва / лабораторії та відновити функціональність обладнання.

Основні пункти, які може включати обслуговування за контрактом:

  • Калібрування / юстирування без ЦСМ – визначення похибки вимірювань і коригування
  • ТО – технічне (профілактичне) обслуговування
  • Технічний аудит – складання списку обладнання з рекомендаціями для кожного приладу
  • Валідація – процедура, яка забезпечує докази того, що результати дії конкретного продукту, послуги, методу або системи задовольнятимуть заздалегідь прийняті критерії
  • Повірка, калібрування ЦСМ – операції, які підтверджують відповідність засобів вимірювань метрологічним характеристикам, загальне оцінювання роботи вимірювача
  • Ремонт – дослідження й заміна елементів обладнання, усунення пошкоджень
  • Кваліфікація – дії / тести / вимірювання, які свідчать, що обладнання працює за призначенням і має очікувані результати
  • Діагностика – перевірка дії приладу на відповідність паспортним даним

Досвід і зручність – переваги співпраці з ХЛР

Як і в будь-якій іншій сфері народного господарства, в АПК та харчовій індустрії велике значення має строк служби обладнання та оптимізація витрат на його обслуговування. І споживачі, безперечно оцінять низку переваг, які вони отримають, підписавши Сервісний контракт із ХЛР:

  • Робота з однією компанією, а не з групою підрядників дає змогу знизити витрати на виклик і роботу окремих спеціалістів
  • Фахівці сервісної служби завжди на зв’язку, крім того, можна запланувати графік виїзду бригади, щоб не зупиняти лінію (враховується сезонність)
  • Висококваліфіковані сервісні інженери завжди допоможуть лаборантам з ТО дорогих і складних приладів
  • Після профілактичного обслуговування обладнання служить довше, тож можна не боятися простоїв
  • У разі зміни персоналу немає потреби навчати нових співробітників роботи з приладами, сервісні інженери під час замовлення послуги ТО нададуть усі консультації
  • На всі роботи складається акт обслуговування для відповідності лабораторії вимогам ДСТУ EN ISO / IEC 17025:2019, або ж готується обладнання до аудиту
  • Умови контракту дають змогу оплачувати частинами
  • Ви можете планувати свій бюджет (після ТО зрозуміло, який pecypc у обладнання, як продовжити строк його служби, чи треба закупити запчастини або замінити обладнання)
  • Ми завжди заздалегідь телефонуємо й нагадуємо про обслуговування, обговорюємо чіткі строки й види робіт

Усі деталі – за посиланням.

Оцініть, будь ласка, корисність матеріалу для Вас
34.24%
Корисно 2 Не корисно 0
Поділіться статтею з колегами
Коментарі ()
додати коментар
Вас також може зацікавити