Агропромисловий комплекс і харчова промисловість традиційно дають значний відсоток у ВВП держави. З огляду на важливість цього сектора для економіки, пріоритетом є стабільна й безперебійна робота обладнання на підприємствах усіх його галузей. Це питання можна вирішити завдяки сервісним контрактам на обслуговування техніки, які вже давно успішно застосовує компанія «Хімлаборреактив».
Запобігти поломкам і простоям
У Сервісній службі ХЛР працюють 13 досвідчених інженерів, чия діяльність тісно пов’язана з функціонуванням високоточних приладів. З досвіду роботи служби, заводські несправності становлять невеликий відсоток дефектів обладнання. Здебільшого причиною несправності стає порушення правил користування, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин, а особливо відсутність профілактичних робіт.
Тому так важливо не лише подбати про суто технічне обслуговування, а забезпечити постійний супровід, методичну підтримку й відповідні гарантії, усунути ризик простоїв. Саме ці послуги ХЛР пропонує клієнтам у своєму Сервісному контракті.
Суть і складники Сервісного контракту
Клієнт підписує комплексний договір, який гарантує виконання пакету сервісних послуг, що допоможуть запобігти поломці техніки, знизити ризики простою виробництва / лабораторії та відновити функціональність обладнання.
Основні пункти, які може включати обслуговування за контрактом:
- Калібрування / юстирування без ЦСМ – визначення похибки вимірювань і коригування
- ТО – технічне (профілактичне) обслуговування
- Технічний аудит – складання списку обладнання з рекомендаціями для кожного приладу
- Валідація – процедура, яка забезпечує докази того, що результати дії конкретного продукту, послуги, методу або системи задовольнятимуть заздалегідь прийняті критерії
- Повірка, калібрування ЦСМ – операції, які підтверджують відповідність засобів вимірювань метрологічним характеристикам, загальне оцінювання роботи вимірювача
- Ремонт – дослідження й заміна елементів обладнання, усунення пошкоджень
- Кваліфікація – дії / тести / вимірювання, які свідчать, що обладнання працює за призначенням і має очікувані результати
- Діагностика – перевірка дії приладу на відповідність паспортним даним
Досвід і зручність – переваги співпраці з ХЛР
Як і в будь-якій іншій сфері народного господарства, в АПК та харчовій індустрії велике значення має строк служби обладнання та оптимізація витрат на його обслуговування. І споживачі, безперечно оцінять низку переваг, які вони отримають, підписавши Сервісний контракт із ХЛР:
- Робота з однією компанією, а не з групою підрядників дає змогу знизити витрати на виклик і роботу окремих спеціалістів
- Фахівці сервісної служби завжди на зв’язку, крім того, можна запланувати графік виїзду бригади, щоб не зупиняти лінію (враховується сезонність)
- Висококваліфіковані сервісні інженери завжди допоможуть лаборантам з ТО дорогих і складних приладів
- Після профілактичного обслуговування обладнання служить довше, тож можна не боятися простоїв
- У разі зміни персоналу немає потреби навчати нових співробітників роботи з приладами, сервісні інженери під час замовлення послуги ТО нададуть усі консультації
- На всі роботи складається акт обслуговування для відповідності лабораторії вимогам ДСТУ EN ISO / IEC 17025:2019, або ж готується обладнання до аудиту
- Умови контракту дають змогу оплачувати частинами
- Ви можете планувати свій бюджет (після ТО зрозуміло, який pecypc у обладнання, як продовжити строк його служби, чи треба закупити запчастини або замінити обладнання)
- Ми завжди заздалегідь телефонуємо й нагадуємо про обслуговування, обговорюємо чіткі строки й види робіт
Усі деталі – за посиланням.