Найбільш поширений тип автомобільних пробовідбірників. Може обертатися навколо своєї осі на 350⁰, що за умови встановлення між двома автомобільними дорогами дозволяє проводити відбір проб послідовно із двох автомобілів, розташованих паралельно.
Основна відмінність рейкового пробовідбірника від стаціонарного – корпус пробовідбірника пересувається по рейці, розташованій на опорах, паралельно борту вантажівки. Відбір проб проводиться з усієї площі кузова без пересування автотранспорту з причепом або напівпричепом, оскільки корпус пробовідбірника переміщується уздовж кузова по рейці.
Призначений для відбору проб з кузова вантажівки або вагона. Відрізняється від подібних систем відсутністю «сліпих зон», оскільки дозволяє відбирати пробу абсолютно з будь-якої точки. Зонд розташований на каретці, яка переміщується по двох осях відносно кузова/вагона вздовж і впоперек.