Основна відмінність рейкового пробовідбірника від стаціонарного – корпус пробовідбірника пересувається по рейці, розташованій на опорах, паралельно борту вантажівки. Відбір проб проводиться з усієї площі кузова без пересування автотранспорту з причепом або напівпричепом, оскільки корпус пробовідбірника переміщується уздовж кузова по рейці.
Пробовідбірник призначений для елеваторів, хлібоприймальних підприємств, комбінатів хлібопродуктів, насіннєвих заводів, комбікормових заводів. Він дозволяє легко та швидко відібрати пробу з кузова автотранспорту.
Основна відмінність рейкового пробовідбірника від стаціонарного – корпус пробовідбірника пересувається по рейці, розташованій на опорах, паралельно борту вантажівки. Відбір проб проводиться з усієї площі кузова без пересування автотранспорту з причепом або напівпричепом, оскільки корпус пробовідбірника переміщується уздовж кузова по рейці. Саме завдяки цьому відбувається швидкий та якісний відбір проб з автотранспорту та скорочується час відбору проби з одного автомобіля. Можливе виконання з телескопічною (подовження до 4,4 м) чи фіксованою (3,5 м) довжиною стріли пробовідбірника.
При стандартній довжині рейки пробовідбірника 12 м та телескопічній стрілі робоча зона становить близько 20 м (площа зони відбору з одного боку – 56 м. кв.). Також можливе виконання пробовідбірників із довжиною рейки 18 м (робоча зона – близько 26 м) та інших кастомізованих систем. Довжина щупа пробовідбірника за замовчуванням становить 2 м та може бути збільшена за бажанням користувача (рекомендована – 2,7 м).
Відсутність рухомих частин запобігає пошкодженню зразка, а також засміченню зонда зразками із високою вологістю і великою кількістю домішок. Отримується репрезентативний зразок з усієї товщини насипу. Фактично зонд транспортує тільки те, що знаходиться безпосередньо під його отвором. Пробовідбірник працює на гідравліці й відкалібрований для розпізнавання перешкод і днища вантажівки, щоб не пошкодити його. Якщо прилад не використовується більше 5 хвилин, гідравлічний насос автоматично вимикається і знову вмикається при натисканні на одну з функціональних кнопок. Якщо вантажівка від’їжджає занадто рано, зонд коливається і звільняється без пошкоджень. В кінці пробовідбору стріла паркується автоматично.