Періодичне сервісне обслуговування автоматичних зернових пробовідбірників – послуга, необхідна абсолютно на всіх підприємствах, де використовують це обладнання: на елеваторах, зернових терміналах, борошномельних, олійноекстракційних і комбікормових заводах, інших переробних підприємствах.
Лабораторія VS інженери: чий пробовідбірник?
Незважаючи на всю важливість своєчасного технічного обслуговування, вже історично так склалося, що зерновий пробовідбірник став «спірним» обладнанням на багатьох підприємствах. Чому? Служба головного інженера (механіка), як правило, вважає, що пробовідбірник належить до лабораторних приладів і, відповідно, його повинна обслуговувати лабораторія. Але лабораторія в свою чергу не має кваліфікованого персоналу (слюсарів, механіків, електриків) для проведення повноцінного і якісного технічного обслуговування такого важкого обладнання. Лабораторія фізично не може його обслужити! Ось і перекидаються нещасним пробовідбірником, немов тенісним м'ячиком: всім він потрібен, а обслуговувати не поспішає ніхто.
Від поломки до поломки
На підприємствах, де за технічний стан пробовідбірника відповідає лабораторія, він часто знаходиться в жалюгідному стані й працює від поломки до поломки. Ламається в самий невідповідний момент – у «високий» сезон, коли навантаження максимальні! Пропускна здатність лабораторії, та й усього підприємства, моментально знижується. Очевидно, що через такі простої компанії зазнають колосальних збитків. Що робити? Користуватися кваліфікованими сервісними послугами! Адже періодичне проведення регламентних сервісних робіт знижує ризики простоїв через поломки обладнання до мінімуму.
Що зазвичай ламається?
Автоматичний зерновий пробовідбірник, як правило, виглядає досить просто. Ви запитаєте: «І чому там ламатися?». А є чому! Не всі дефекти видно візуально, їх нелегко виявити. Відомі випадки, коли навіть оливу користувачі роками не міняють з моменту покупки пробовідбірника, не кажучи вже про повноцінне ТО.
І ось пробовідбірник, який ще вчора служив вірою і правдою, знаходиться в аварійному стані:
Наведемо кілька прикладів з досвіду, що буває, якщо нехтувати необхідністю регулярного обслуговування пробовідбірника.
1. Закупорка фільтра
Повітряний фільтр давно не чистили. Він закупорився, і пробовідбірник практично не відбирає матеріал, а відібраний нерепрезентативний, адже важкі зерна і сміття не потрапляють в проби.
2. Забитий щуп
Через відсутність штатного повітряного фільтра зовнішній контур щупа забився зерном. І двухпотоковий щуп по факту працює як однопотоковий. У пробах багато сміття.
3. Порушення цілісності зернопроводів
Часто при тривалій експлуатації з'являються пошкодження трубопроводів, через які система функціонує некоректно, і відібрана проба може бути нерепрезентативною.
Замовивши послугу сервісного обслуговування автоматичного зернового пробовідбірника, Ви отримуєте впевненість у тому, що в найвідповідальніший момент обладнання не підведе. Фахівці ХЛР проходили навчання за кордоном у компаній-виробників і вже більше семи років успішно обслуговують пробовідбірники по всій Україні. Приїжджаючи на ТО, вони консультують по закупках запасних частин і ремонту, за необхідності проводять навчання персоналу по роботі з обладнанням, щоб уникнути поломок, пов'язаних із людським фактором. Крім того, компанії, які підписали договір на періодичне сервісне обслуговування, отримують пріоритет у черзі на терміновий виїзд фахівця і гарантію виїзду на ремонт протягом доби, що вкрай важливо, якщо поломка трапляється у «високий» сезон.
Зазвичай до ТО від ХЛР входить: | За потреби додатково проводиться: |
Перевірка чистоти повітряних фільтрів. За потреби їх обслуговування та заміна | Заміна зламаного щупа |
Перевірка стану та обслуговування щупів | Заміна зернопроводів |
Регулювання системи нагнітання-всмоктування двопотокових щупів для відбору репрезентативних проб | Встановлення додаткових фільтрів, що подовжують строк експлуатації повітряних фільтрів та турбіни пробовідбірника |
Змащування підшипників та шарнірів | Встановлення системи повернення проб у кузов зерновоза |
Перевірка рівня оливи та за потреби її заміна | Модернізація існуючих пробовідбірників |
Пам'ятайте! Необхідно планувати обслуговування пробовідбірника так, щоб сервісний інженер, виїжджаючи на ТО, не приїжджав на ремонт!
Виникли питання? Звертайтеся до фахівців ХЛР: info@apk.hlr.ua, +380 (67) 218-71-98.